Tuesday, April 21, 2015

21/04/2015


Linkkaa blogisi on päättynyt, kiitos kaikille linkkejä laittaneille! Blogeja tuli niin paljon että menee hetki niiden läpikäymisessä, joten ei kannata heti odottaa postausta suosikeista.

Fleda on vaalentunut taas parilla asteella, nyt jos malttaisin pitäytyä tässä hieman pidempään ja antaa hiusten levätä ennen viimeistä vaalennusta. Teen hiusjutuista erikseen oman postauksensa, mutta mä olen vaalennellut tätä asteittain vaalennuspesulla, joka on hellävaraisempi kuin värinpoisto. Otsis näyttää ihan järkyttävän huonokuntoiselta ylemmässä kuvassa, se ei oikeasti ole noin kamala.

Mä olen sairastellut viime viikon ja olen vieläkin järkyttävän väsynyt meneillään olevasta antibioottikuurista, mutta nyt olen sentään jaksanut tehdä muutakin kuin maata sängyn pohjalla. Sunnuntaina kävin Kaisaniemen kasvitieteellisessä puutarhassa, oli ihanaa päästä hetkellisesti kesäiseen ympäristöön ja fiilistelemään eri maiden kasvillisuusvyöhykkeitä. Kuvausympäristöjähän tuolla olisi vaikka kuinka, mutta tällä kertaa tuli vain napsittua nopeasti parit kuvat.




Kuten aiemmin mainitsin, reilu viikko sitten pidettiin Haminassa bileet parin kaverin kanssa joiden teemana oli pukeutua ja muistella meidän glamrokkariaikoja. Askissa kyseltiin hirveen tarkasti kaikesta, mutta ei ilta nyt niin hirveästi eronnut meidän muista illanvietoista, lähinnä popitettiin musiikkia jota ei arkena enää juurikaan kuunnella. Julkaisukelpoista kuvamateriaalia ei myöskään ole, voitte vaan kuvitella miltä tämä nykyinen hiusten pituus näyttää tupeerattuna. :D

Yhden hilpeän juomapelin haluan teille kuitenkin jakaa joka ainakin meillä aiheutti juomien pärkymistä ja nauruun tukehtumista. Tätä on oikeastaan pelattu jossain aiemmassakin illanvietossa, viikset jollain kiinni suunnilleen keskelle näyttöä ja Kissin Tears Are Falling pyörimään. Kulaus juomasta otetaan tietenkin aina kun viikset menevät jonkun naamalle. Voin sanoa että kyseisellä biisillä lasit tyhjenevät aika nopeasti.


Mua ärsyttää suunnattomasti tää nykyinen sää, älkää käsittäkö väärin, on aivan ihanaa kun ilman lämpenee ja aurinko paistaa, mutta ei oo kivaa kun on vuorotellen kuuma ja kylmä. Jos ei halua palella, täytyy jossain vaiheessa hikoilla kuin porsas ja jos ei halua hikoilla, on henkisesti varauduttava siihen että jossain vaiheessa on kylmä. Useimmiten mä päädyn jälkimmäiseen vaihtoehtoon ja mä kuulunkin niihin jotka kaupungilla ihmettelee miten muut voi käyttää vielä toppatakkeja. :D Tottakai taustalla on myös se, että tykkään totuttaa itseni aikaisin vähiin vaatteisiin jotta kesällä tarkenen mahdollisimman pian ilman sukkahousuja hameiden ja shortsien kanssa. Mä myös joudun kävelemään nykyään tosi lyhyitä matkoja ja kävelen nekin reippaasti, joten kylmä yllättää oikeastaan silloin kun seison paikallani odottamassa esimerkiksi sporaa.

Oon ihan innoissani selaillut nettikauppojen kesävaatteita ja tilaillutkin muutamia kesäjuttuja etenkin eBaysta. Mä en ole ikinä tehnyt sellaista kunnon vaatepostausta, voisin lähiakoina koota muutamat kesäasut ja kertoa mitä mä aion ainakin hankkia kesäksi. Miltä kuulostaisi? :)

10 comments :

  1. Voi miten ihana tyyli sulla onkaan! :> Uusi lukija ilmoittautuu!

    ReplyDelete
  2. Kivoja kuvia, ihana asu sulla! Postaus kesäasuista kuulostaa mielenkiintoiselta :-)

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Joo hei taidan kyl toteuttaa sen. :)

      Delete
  3. Vitsi, mä oon NIIN kauan halunnut tuonne kattelee kasveja. Siis oikeesti ainakin kaks vuotta mut en ikinä saa aikaseks. Vois ottaa kesän tavotteeks tulla Helsingis käväsee joku kerta ja heti ekana sinne kasvitieteelliseen ettei se mitenkään voi unohtua. :D Ja joo hei, tee ihmeessä kesävaatepostaus :) Täälläkin ois vaikka mitä toivelistalla kesäksi aah :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, se on kyl just kiva paikka, ihan kesäinen olo tulee siitä ilmastosta mikä on sisällä. :D Joo munkin toivelista on paisunut ihan jättimäiseksi, ihan kun ei ennestään olis jo liikaa vaatteita. Pitää kyl karsia ja valikoida vaan parhaat. :D

      Delete
  4. Ihan loistava juomapeli-idea! Täytyykin vaihtaa seuraavissa illanistujaisissa ainainen Hitler tuohon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo se on! Kantsii vähän etukäteen mallailla missä videossa viikset toimii parhaiten jos haluu pelata myös muilla, mut koska kasari-Kissin videot on muutenkin aika hilpeitä niin toi on kyllä takuuvarma hitti. :D

      Delete
  5. Anonymous5/5/15 18:03

    millä oot tehny vaalennuspesua?? iteki ajattelin vähän vaalennella tumman punasia hiuksiani :DD ja kiva fleda sulla! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihan kaupasta oon ostanut värinpoiston ja sitä laimentanut shampoolla ja vedellä. :) Teen tässä vielä paremman postauksen aiheesta, mutta voi olla että tulee nyt vähän myöhässä. :D Ja kiitos!

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley