Saturday, April 4, 2015

Hyi mikä viikko

Mulla on ihan hirveä viikko takana, jos pitäisi valita kolme sanaa kuvaamaan kulunutta viikkoa, ne olisivat väsymys, stressi, ja ahdistus. Mä nukuin jo alkuviikosta tosi huonosti ja univelka vaan kasvoi. Jännitin myös kovasti keskiviikkona alkanutta työkokeilua Arabian nuorisotalolla, joka lopulta sujui tosi hyvin.



Mä olen sanoinkuvaamattoman kateellinen ihmisille, joiden elimistö pärjää lyhyillä, esimerkiksi 7 tunnin yöunilla. Mä nukuin kerran kolmena yönä peräkkäin vain 7 tuntia, ja olo oli kuin hirveässä krapulassa mutta ilman pahoinvointia. Mulle ihanteellinen yöunen pituus on jotain yhdeksän ja kymmenen tunnin väliltä, vähän riippuen. Tähän yhdistettynä se, etten saa unta aikaisin illalla on aika ikävää silloin kun pitäisi herätä aikaisin aamulla. Päikkärit onkin mun vakiokaveri, vaikka ei nekään korvaa pitkää ja yhtäjaksoista yöunta.

Kuitenkin, viime viikolla mä nukuin todella huonosti, enkä pystynyt päivisinkään nukahtamaan päikkäreille. Yhtenäkin yönä valvoin aamukuuteen kun uni ei vain tullut vaikka väsytti kovasti. Seuraavana päivänä olo oli kieltämättä aika kyrpiintynyt. Mä olen myös katkera siitä, miten monet ihmiset pärjää sen yhden päivän parin tunnin yöunilla, kun mun olo on ihan sietämättömän tukala jo yksistä viiden tunnin yöunista. Olisi vuorokaudessa niin paljon enemmän aikaa jos pärjäisi pari tuntia lyhyemmillä yöunilla.



Keskiviikkona tosiaan alkoi mun työkokeilu, oon nyt ainakin tämän kuukauden Arabian nutalla. Mua mahdollisesti kiinnostaa tulevaisuudessa työskennellä nuorten parissa, lisäksi kyseinen paikka oli mulle entuudestaan tuttu, kun alaikäisenä kävin paljon nutakeikoilla ja Arabialla niitä järjestettiin paljon. Mä pääsen nyt myös auttamaan keikkajutuissa, keskiviikkona mut laitetiin heti opettelemaan valojen säätöä. Oli kieltämättä alkuun pieni paskapaniikki kun ilman mitään kokemusta laitettiin täysin vapaasti säätelemään valoja bändeille, ihan hyvin se lopulta meni alun jännityksen haihduttua. :)

Jotan hyvääkin kuluneesta viikosta, oli eilen kiva ilta Kaislan ja Mihaelan kanssa. Intoiltiin meidän viikon päästä olevista glam-bileistä, siitä kuinka tupeerataan meidän tukat taivaisiin ja popitetaan Poisonia ja Mötiköitä ja muistellaan vanhoja. :--Ddd

Tänä vuonna mä olen hyvissä ajoin liikkellä kesävaateiden suhteen, muistan miten edellisinä vuosina on ollut tosi hankalaa löytää farkkushortseja enää kesän alettua. Kuvien shortsit tarttui mukaan Cubuksesta parilla kympillä, enkä millään malttanut odottaa lämpimämpiä kelejä niiden käyttöönotolle. Noista löytyy myös sopivasti lahjetta, mun viimekesäiset shortsit oli vähän turhan lyhyet ja kiskoin niitä kokoajan varmuuden vuoksi alaspäin.

Kaikki tuo väsymys ja jännitys yhdistettynä olo oli aika ahdistunut. Onneksi tuleva viikko näyttää valoisammalta, univelka on lähes kuitattu ja fiilis huomattavasti parempi. Kai sitä pitää välillä mennä vähän paskemmin että osaa taas arvostaa sitä kun on hyvä fiilis.

100. postaus, huhhuh. Tämän kunniaksi on tulossa jotain spesiaalia. ;)

4 comments :

  1. Apua miten ihana tyyli sulla on! :-) rakastuin täysin noihin kenkiin ja hattuun. Muutenkin oot tosi kaunis :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apua kiitos paljon. :D Joo noi kengät ja hattu on kyl rakkautta ♥

      Delete
  2. Tyylisi on todella kiva ja tää blogi muutenkin! : )

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley