Friday, April 10, 2015

Mom jeans



Richie Sambora - Ballad Of Youth


Hei! Mun viikko on sujunut edellistä huomattavasti paremmin, fiilis on mitä mahtavin. Mä tilasin vähän aikaa sitten menkkahaukalta kuvissa näkyvät kasarihenkiset farkut. Mun mielessä oli kummitellut jo pidempään haave jonkinlaisista löysemmistä farkuista ja kävinkin sovittelemassa useampiakin boyfriend -farkkuja. Niissä on useimmiten vain aika matala vyötärö, joka ei musta sovi mulle ollenkaan. Ei siis tarvinnut montaa sekuntia miettiä kun kuvien mom jeansit jo hyppäsivät ostoskoriin. Mallin nimi vähän huvittaa mua, mun mutsi kun on ollut rokkari kasarilla niin mun on vaikea kuvitella sen ylle tollasia. :D

Hahaa mä toteutin mun suunnitelman, kuten näkyy hiusten väri on hieman vaalentunut. Tämän kuun loppuun jos jaksaisi ennen seuraavaa vaalennuspesua niin saisivat hiukset hieman toipua. Uskoisin seuraavan vaalennuspesun jälkeen mun olevan aika lähellä tavoitetta. Mä en ole vielä ihan satavarma mikä sävy on mun lopullinen tavoite, mutta jotain vaaleanruskeaa.


Ajattelin alkuun jos olisin kerrankin saanut kuvia ilman hattua, mutta haha fleda oli aamulla ihan toista mieltä. Se tosiaan sojotti ihan joka suuntaan ja näytin joltain animehahmolta, onneksi hattu pelasti kuitenkin tilanteen. Muuten tämä lähes polkkamitta on aika helppo ja asettuu useimmiten kivasti ilman mitään laittamista.

Kuten aiemmin mainitsin, oon tänään lähdössä Haminaan. Pidetään porukalla glam-bileet ja muistellaan meidän rokkiaikoja. Fleda joutuu kivan rääkin kohteeksi kun tupeeraan sen taivaisiin ja huomenna mun niska on varmaan jumissa kaikesta moshaamisesta ja miljoonien kaulakorujen painosta. :D Haha jos jotain kiinnostaa miltä näytettiin pari vuotta sitten, niin mun askista löytyy hieman selaamalla joitakin vanhoja kuvia.


Linkkaa blogisi on tosiaan vielä käynnissä, muistakaa laitella linkkejä tulemaan! Lukijapalkkiin on myös ilmestynyt pari uutta naamaa, kiitokset ja tervetuloa. :)


10 comments :

  1. Tuo tukka on kyllä todella kunis, käy sulle tosi hyvin. Niin väri, kuin pituuskin :) Ja nuo farkut ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos paljon, tosi kiva kuulla kun odotan vaan malttamattomana seuraavaa vaalennuskertaa. :D Ja ne kyl on ❤

      Delete
  2. Ihanat vaatteet, sulla on hieno tyyli! Tuntuu että mitä vaan kiskot päälles, näytät hyvältä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Haha oon kuullut joskus kaverilta samaa, mut usko pois ei mullekaan kaikki käy. :D

      Delete
  3. Anonymous13/4/15 21:34

    En kestä..Ootte ollu kaikki söpöi rokkitipui!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. :D No mut hauska kuulla!

      Delete
  4. Olipa kyllä kiva löytää näin symppis blogi! Jään seurailemaan. :)

    ReplyDelete
  5. Oiettä sulla on niin ihana tyyli! Oot ihan hirrmukaunis!

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley