Sunday, April 5, 2015

The Liebster Award

Sain ajat sitten Mikolta haasteen joka on ilmeisesti tämän blogeissa taas kiertänyt The Liebster Award, jonka ideana on vastata haastajan keksimään yhteentoista kysymykseen ja haastaa ihmisiä ja keksiä niille uudet yksitoista kysymystä. Mä tosin en haasta ketään koska tää on just ollut mun kaikilla tutuilla, mutta joo tässä tulee:

1. Mitä sulla on päällä juuri nyt?

- Nämä plus villasukat ja kakkulat, lahnaan vaan himassa siivoten.



2. Mitä teet vappuna?

- Alunperin meidän piti Kaislan kanssa pukeutua Rocky Horrorin Magentaksi ja Columbiaksi, mutta se vähän jäi. Joskus myöhemmin sitten. Mutta näillä näkymillä hengaan kavereiden kanssa jossain keskustassa ja todennäköisesti päädytään Bäkkärille.


Columbia eli minä tuo kultaiseen gliteriin sonnustautunut ja Magenta eli Kaisla tuo punapää joka hiplii mun jalkaa. Kukaan miessukupuolen edustaja suostu pukeutumaan etualalla keikisteleväksi Dr. Frank-N-Furteriksi? :---DDdd

3. Lempi pubi/klubi?

- En ole käynyt vielä niin paljoa baareissa että mulle olisi muodostunut tiettyä lempparia. Bäkkärillä kuitenkin tulee käytyä usein joten jos joku on pakko valita niin sanotaan nyt se.

4. Onko sulla unikavereita? Millaisia?

- Liikaa. :D Yksi ylitse muiden on tiikeri nimeltä Pikku-Simba, oi kyllä, nimesin sen skidinä Leijonakuninkaan mukaan. Pikku-Simba alkaa vain olla kaikkien näiden yhdessä vietettyjen vuosien jälkeen hyvin heikossa hapessa, jonka takia nappaan yleensä kainaloon jonkun toisen. :< Inhottaa laittaa unikavereita suosikkijärjestykseen koska ne on kaikki rakkaitta, mutta kuvassa pari tällä hetkellä eniten mun kainalossa nukkuvista.



5. Kappale, joka saa sinut surulliseksi?

Liian vaikea valita yhtä joten tässä mun top itkubiisit:



Tom Odell - Another Love



Ron Pope - A Drop In The Ocean



XYZ - Souvenirs

+ ekstrana vielä A Single Man Tear, hävettää myöntää, eka kerta kun itkin kunnolla Supernaturalille oli kun tämä alkoi soida. ;___;



6. Paras muisto yläasteelta?

- Varmaan meidän kaikki ebin insideläppä, korjaan Star Wars insideläppä, josta vain murto-osa on arkistoituna näihin:





Joku tykkäs yläasteel vähä Anakinista.

7. Missä haluaisit asua?

- Helsingin keskusta olis jo tottakai ihan mahtava juttu, mutta mun ihan ykkösunelma olisi asua jossain lämpimässä, omalla merenrantatontilla.

8. Pitäisikö Tampereen Delfinaario-toiminta lopettaa?

- No siis mä olen käsittänyt että se delfiinien elämä siellä on aika kurjaa, joten joo. Yleisestiottaen mun mielestä eläinten pito esim. eläintarhoissa on aika perseestä.



9. Mitä söit viimeksi?

- Lidlin popcorneja, vaikka kuvassa onkin Pirkan paketti. Lidlin paketti kun ehti jo tuhoutua roskiksessa kun kippasin linssikastikkeen jämät sen päälle.



10. Suihkun seinällä on iso hämähäkki, mitä teet?

- Nyt on paha. :D Salee huuhtelisin sen viemäriin vaikka aika kurjaa se sille ois, mutta mua ällöttää ja pelottaa ötökät ihan suunnattomasti joten en millään uskaltaisi liiskata tai kuljettaa sitä pois.

11. Onko sinulla/aiotko hankkia tatuointeja?

- Ei ole, mutta todennäköisesti hankin.


6 comments :

  1. Oon kyllä samaa mieltä tosta villieläinten näkemisestä:/ Mutta hyvää pääsiäistä sinne! :-)

    http://ellauroran.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo :/ Se on harmi että silti niin monet käy eläintarhoissa ihan hyvillä mielin, vaikka ongelman tiedostaisivatkin. Kiitos, pääsiäinen nyt meni mutta hyvää kevättä! :)

      Delete
  2. Mutki on haastettu tähän haasteeseen ja oon melkin sen saanu kyllä tehtyäkin. :-) Se on luonnoksissa mutta kumpa sais vaan aikseks julkaista sen.. :D Tykkään tosi paljon lukea tälläisiä postauksia!

    http://essiikaroliina.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mullakin oli tää ikuisuuden luonnoksissa kunnes jaksoin ottaa kuvat. :D Ja näitä on kyl kiva lukea, oppii blogin kirjoittajasta jotain uutta. :)

      Delete
  3. Sulla on ihan älyttömän ihana blogi! Todella omaperäinen ja heti kun tänne tuli niin tuli ihan mahtava fiilis :D

    http://theneverendingstoory.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos paljon, kiva kuulla! :)

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley