Sunday, May 24, 2015

24/05/2015



Mä en käsitä mikä mua vaivaa kun oon kokenut oloni todella ahdistuneeksi viimeaikoina. Sinänsä mä olen iloinen että mun elämässä ei mikään aiheuttaa sitä, mutta mua myös ärsyttää ja turhauttaa kun en tiedä syytä. Nyt fiilis on kuitenkin menossa parempaan päin joten ei tässä mitään hätää. :)

Haha tuntuu että näistä kuvista on ikuisuus, fledakin on vaalentunut välissä lisää. Kuvien asusta tykkäsin kovasti, paidan kanssa meinasin pari kertaa tuskailla kun kuvio ei tosiaan ole täysin valkoinen, mutta kyseisen hameen kanssa se käy oikein täydellisesti. Odotan innolla kun ilmat lämpenee niin ettei tarvitse käyttää sukkiksia, ärsyttää suunnattomasti kun ne hajoaa niin helposti ja kokoajan pitää olla ostamassa uusia.


Eipä tässä mitään kovin ihmeellistä ole tapahtunut, kohokohta taisi olla kun ostin elämäni ensimmäisen suoristusraudan haha. Oli aika jännää kun oon ennen tehnyt tuttavuutta vain kihartimen kanssa. Katselin myös hieman haikeasti viimekesäisiä kuvia ja lyhyttä fledaa, välillä kun turhauttaa tää kasvatus tekis mieli vaan vetästä hiukset takas lyhyeksi, mutta yritän pysyä vahvana. Ei enää montaa senttiä kun pituus on jo kiva, ja sitä eteenpäin kaikki on vaan plussaa.

Nyt kyllä huijasin, olihan tässä viime viikonloppuna Ropecon. Kuten joskus aiemmin mainitsin, mä cossasin In The Fleshin Simon Monroeta ja Supernaturalin Abaddonia. Oli kiva kokemus, mutta siitä lisää myöhemmin. :)


No comments :

Post a Comment

Mini Rage Face Vendetta Smiley