Wednesday, May 27, 2015

Uusi ulkoasu



The Kooks - Rosie

Hei! Kuten näkyy, ulkoasu on kokenut muodonmuutoksen. Kuin salama kirkkaalta taivaalta mulle iski eilen inspiraatio ja se oli menoa sitten. Pieni seikkailu internetin syövereissä ja täydellinen, raikas ja kesäinen mutta sopivan boheemi taustakuva löytyi. En ole oikeasti ikinä ennen löytänyt taustakuvaa näin helposti, aiemmin käytin tunteja etsimiseen ja useamman päivän ulkoasuideoiden päässä pyörittelyyn. Lopputulokseen olen kuitenkin tyytyväinen, toki pikkujuttuja on vielä säätämättä, enkä ole ollenkaan varma jääkö headerikaan tuollaiseksi. Samantyylinen mitä aiemmat ovat olleet ei vain onnistunut tällä taustalla, tekstistä ei saanut mitään selvää koska taustassa on niin paljon valkoista. Katsotaan jos jotain keksin, mutta toisaalta tykkään myös tästä fontista. Somekuvakkeet tekevät paluun heti kun saan muokattua ne oikean värisiksi.

Näin viikko sitten tosi pitkästä aikaa Liinaa jonka kanssa kuvailtiin nämäkin kuvat. Oon aivan rakastunut noihin aurinkolaseihin jotka ostin eBaysta parilla eurolla, sekä samasta paikasta tilattuun huulilakkaan, joka sekin maksoi alle auron. Toi sävy (livenä hieman tummempi) on mun mielestä loistava etenkin tän hiusvärin kanssa, itse tykkään kovin vaikka selkeästi mielipiteitä jakaakin ihmisten keskuudessa. :D


Pitää nauttia vielä tummista vaatteista, hatusta, hopeisista koruista ja mun lempparikengistä ennen kuin kesä tulee haha. En vaan osaa pukeutua kovin tummasti kesäisin, myös hopeisten korujen tilalle vaihdan aina kultaiset etenkin ihon ruskettuessa. Muutenhan korujen väriä vois vaihdella vaikka joka päivä, mutta noihin useampaan korvareikään ei jaksaisi olla joka päivä veivaamassa. Musta tuntuu että mun on pakko hankkia joku ohut kesähattu, oon nimittäin aivan liian tottunut siihen että hattu on lähes aina päässä.

Tän nykyisen hiusvärin piti olla alkuun vain välivaihe muiden joukossa, mutta oon tykästynyt tähän ihan kunnolla ja viihtynyt tässä yllättävän pitkään. Voi olla että kesällä vaalennan vielä lisää, mutta sen näkee sitten. Tälle kesälle mulla ei ole yhtään mitään suunnitelmia mikä on tosi hassua, lukuunottamatta tietenkin sitä että seuraava kuukausi menee vielä työkokeilussa. Toisaalta mulle käy usein niin että kun asetan kesälle hirveästi odotuksia, niin lopulta mä petyn kun kesä ei ollutkaan niin ihmeellinen. Tänä kesänä taidan siis vain olla ja mennä ilman mitään sen suurempia suunnitelmia ja odotuksia.


Pitäisi etsiä jotain uutta kuunneltavaa, tuntuu että kaikki viimeisimmätkin tuttavuudet alkaa kyllästyttää. Parhaat viimeaikaiset löydöt oon tehnyt 8tracksin kautta, sieltä löytää paljon tosi undergroundiakin musiikkia mitä ei välttämättä ole edes Spotifyssa. Sarjojakin kaipaisin uusia, The Blacklist on viimeistä jaksoa vaille katsottu ja tarvitsisin ensi kuulle jotain mitä katsoa välissä aina kun odotan Hannibalin uusinta jaksoa. Oikeesti kakkoskauden loppu, huhhuh. Tuun niin kuolemaan jännityksestä. Jos teillä on vinkata jotain hyviä artisteja tai sarjoja, niin antaa tulla. :)

12 comments :

  1. Anonymous28/5/15 10:36

    Ihana ulkoasu! En muista olitko sä kuunnellut bändiä H.E.A.T, mutta jos et niin kannattaa tsekata :D Sitten oon kuunnellut sellaista kun Kopek ja paljon D-A-D:ta jonka varmaan tiesitkin. Sulle on hankala ehdotella kun yleensä ehdotukset tulee sulta :'D TV-sarjoja en osaa ehdotella, paitsi toi Outlander löytyy Areenasta ja jos yhtään tuollainen aikamatkustus kiinnostaa eikä ole kirjoja lukenut, niin kannattaa tsekata! Hyvää kesää sulle! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! H.E.A.T on tuttu, olin niiden keikallakin. :) Kopek ja D-A-D on uusia nimiä mulle, pitääkin tsekata! Haha, no mut kiva jos mun ehdotuksista löytyy hyviä. :D Mä en tiedä iskeeks muhun niin hirveesti tollanen vanhaan aikaan sijoittuva, mutta lupaan antaa tolle mahdollisuuden. :) Ja hei hyvää kesää myös sulle!

      Delete
  2. Ihana blogi ja tyyli sulla :) Pakko jäädä vielä lueskelemaan :)

    ReplyDelete
  3. ÄÄ nyt mullekki tulee hirvee himo muokata tota mun ulkoasua.:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siitä vaan jos siltä tuntuu. :D

      Delete
    2. Oiski joku visio.:D Tai on mutta en osaa sitä ehkä toteuttaa.:D

      Delete
    3. Kysy vaa neuvoo jos tarviit. :D

      Delete
  4. Anonymous28/5/15 21:49

    Heidi! Hyvältähän tää ulkoasu näyttää! Ja hei, tutustuta itsesi viimein Janis Jopliniin, George Harrisoniin ja John Lennoniin. Noiden kundien soolourat ne vasta hyviltä kuulostaakin, vaikkei Beatleseissa valittamista oo niissäkään. Ja hei, kesällä nähdään! Rairai.

    Rakkaudella Riikka J

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Vois kyl tsekkaa, varaudu tuun koht kyselee sult hyvii biisei. :D Ja hei kesällä nähdään - ja toivottavasti usein!

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley