Sunday, June 21, 2015

Juhannus


Tänä vuonna juhannus meni kavereiden kanssa, oli kyllä kivaa vaikkei nyt mitään kovin spesiaalia tehtykään. Ilma nyt oli vähän kehno ja vaatekriiseilinkin aika kovasti sen takia, kunnes lopulta päädyin kuvan maksihameeseen. Toi on oikeasti ehkä mun tän hetken lempparivaate, menee niin töissä kuin illanvietossakin. Lisäksi maksihelmojen alle saa kätevästi piilotettua paksut talvilegginssit, niin tarkenee ulkonakin.

Lauantai-iltana mä laitoin kihartimen lämpenemään ajatuksella "jos sitä nyt parit kiharat tekis", mutta kuten näkyy lopputuloksesta tuli hieman kiharampi. :D Ei siinä, kivat noikin oli vaikka ainakin joidenkin kuvien perusteella hieman vanhensivatkin.


Joo hei tiedän että toi kaulakoru on ehkä pahin tyylimoka ikinä kun siinä on yhdistettynä kultaa ja hopeaa, mutta kun
a) käytän kesäisin kultaisia koruja, talvisin hopeisia,
b) en halua luopua tuosta viiden kruunun kolikosta koska mulla on se aina,
niin ajattelin että se näyttäisi paremmalta noin kultaisten korujen keskellä, kuin kokonaan hopeisena. On mullakin ongelmat, mutku. :D

Ei tullut tehtyä juhannustaikoja, mun aivot tuntien oisin kuitenkin nähnyt unta jossa olis seikkailleet ainakin Dean Winchester, Anakin Skywalker ja Nightwing, ja sit olisin aamulla joutunut arvuuttelemaan kuka niistä olis mun tuleva sulho hehehee. Noei, oikeasti olisin kironnut sitä miksen kerrankin voinut nähdä jotain muuta unta joka ei liittyisi mun suosikkisarjoihin tai -leffoihin. Nään niitä nimittäin useasti viikossa ja ne on kieltämättä aika eeppisiä.





Miten teidän juhannus meni? Mulla on huomenna töitä joten voisin lähteä valmistautumaan nukkumaan, öitä. :)

4 comments :

  1. Oot kyllä hirmuisen suloinen! :>

    ReplyDelete
  2. Aivan ihana asu! Eikä nuo kiharatkaan hullummat ole :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ei niin, ihan hauskaa vaihtelua. :)

      Delete

Mini Rage Face Vendetta Smiley