Tuesday, June 30, 2015

Pride ja muuta kivaa


Viime viikon loppu oli ihan hullua, olin kokoajan menossa ja kävin kotona vain suihkussa ja nukkumassa. En ehtinyt edes safkata kunnolla, elin lähinnä nuudeleilla ja sipseillä. Ei siinä, mulla oli tosi kivaa ja tykkään kyllä siitä kun on paljon ohjelmaa. Etenkin kesäisin mulla on sellainen fiilis että haluan nähdä mahdollisimman paljon ihmisiä ja tehdä kaikkea hauskaa.

Torstaina kävin heittämässä ja hakemassa parit kirppiskuteet, jonka jälkeen menin kaverille hengaamaan ja kuvailemaan. Siitä sitten saatiin loistoidea mennä keskustaan parille mulle uuteen baariin, The Riffiin. En tiedä oliko se joku paska läppä vai oliko baarimikko tosissaan kun epäili että oltais lainattu peiffit kavereilta, ikinä nimittäin kukaan edes katsonut kauaa mun passia vaikka kuvassa mulla onkin vanha rokkifleda ja ihan erilaiset meikit kuin nykyään. :---DDdd

Perjantaina kun olin saapunut kotiin epäonnistuneen yrityksen jälkeen katsoa toisen kaverin kanssa Cannibal Holocaust (älkää käsittäkö väärin, me oltais haluttu nähdä se mutta tv näköjään ei), ehdin just käydä suihkussa ja pukea kun tarinan kolmas kaveri saapui meille. Laittauduttiin ja lähdettiin joihinkin Nurmijärvipippaloihin, joissa oli tarkoitus ottaa vain pari ja tulla aikaisin meille nukkumaan koska seuraavana päivänä oli Pride. Noh, liian monta kaljaa myöhemmin saavuin aamuviideltä jonkun tutun kyydillä kotiin. Nukuin ehkä reilut kuusi tuntia, kunnes heräsin virkeänä (not) uuteen päivään. Ei muuta kuin hitosti kahvia ja maca-kapseleita naamaan niin johan piristyi.


Selviydyin kuin selviydyinkin keskustaan ihan ajoissa, vaikka olo ei mikään paras ollutkaan. Meillä kesti päästä kavereiden kanssa Kaivariin pieni ikuisuus, kun ensin etsittiin vessaa jonne ei olisi kilometrin mittaista jonoa, ja sen jälkeen Mäkkäriä jossa olisi pöytä vapaana. Inhoan tollasta ihmispaljoutta missä tottumattomat ihmiset ei osaa liikkua ruuhkassa.

Miitattiin Mäkissä mun tuleva kämppis, lähdettiin kaivariin ja etsittiin joku sen porukka jonka viereen käytiin istumaan. Mä olin alkuun kelannut mennä jo kulkueeseen, mutta en millään jaksanut useamman huonosti nukutun yön jälkeen herätä niin aikaisin. Ihan hauskaa olikin vaikka mentiin vain puistoon ja väsymys painoi, mä lähdinkin jo puolenyön jälkeen toiselle kaverille nukkumaan. Pridestä ei tullut otettua juurikaan kuvia, mitä nyt tän mun tulevan kämppiksen kanssa napattiin joku selfie instaan. En siis vielä tiedä millon ollaan muuttamassa, mut mahdollisimman pian. :D




Hei olen Heidi ja laitan hiuksiani

Kuvituksena toimivat torstaina napsitut kuvat, tykkään ihan hitosti tosta paidasta. Olin katsonut sitä menkkahaukan nettikaupassa mutta se myytiin loppuun ennen kuin ehdin ostaa omaani. Teki siksi mieli hihkua riemusta kun löysin sen juhannusalesta, vaikkakin koossa M. Äkkiäkös siitä kavensi ja leikkasi crop topin, joka onkin täydellinen juuri alkaneeseen kesäsäähän.

Mulla on nyt täydellinen kaulakoruyhdistelmä, kun keksin purkaa yhden vanhan ketjukorun. Useampien kaulakorujen pitämisessä ongelmana on aina se, että ketjut on väärän mittaisia eikä niitä saa siksi sopimaan hyvin yhteen. Hetki säätämistä saksien ja korupihtien kanssa ja tadaa - ongelma ratkaistu. Keskimmäinen on vielä säädettävissä ja siihen saa korun vaihdettua jos mieli tekee. Rannekoruja on tullut haalittua eBaysta kiva kasa, sekä sormuksia alennusmyynneistä. Nyt alkaa tuntua että on taas täysi setti kultaisia koruja, ja oikeastaan mulla onkin lähes aina noi samat päällä.


Vaikka viimeyönä tulikin nukuttua komeat 12 tunnin yöunet, painaa viikonlopulta jäänyt väsymys vieläkin. Huomenna töihin mutta herätys vasta semi myöhään, jos sitä ensi yönä sais tän väsymyksen selätettyä ja viimeisetki univelat kuitattua. Hyvää yötä ja kauniita unia. :3

No comments :

Post a Comment

Mini Rage Face Vendetta Smiley