Thursday, June 25, 2015

Rainy days


Eilen töihin kolmeksi saavuttuani kirosin sitä miten olin pukeutunut turhan lämpimästi, ilma kun oli ihanan kesäinen ja aurinko paistoi. Illemmalla kaveria nähdessä taas kirosin sitä, etten ollut ottanut mukaan flanellia ja kaulahuivia. En varmasti ole ainoa joka on tätä mieltä, mutta olisi ihan kiva jos kesäkelit vihdoin saapuisi. Farkuista ja pitkähihaisista ehtii nauttia kaikkina muinakin vuodenaikoina, mut kesävaatteita voi käyttää ehkä pari kuukautta vuodesta.

Mä olen siis tämän ja ensi kuun työkokeilussa Pihlajamäen nuorisopuistossa. Työkokeilu on vähän niin kuin työharjoittelu, mutta työkkärin juttu. Mä olen nauttinut tuolla puistossa olemisesta tosi paljon, päivät kuluu nopeasti ja työkaverit on huippuja. Joku skidi muuten sanoi eilen, että toi mun kristallikaulakoru on ihan kuin siitä Disneyn Atlantis-leffasta. Pitihän sitä googlettaa ja niin näyttäisi olevan, haha muistan miten tykkäsin kovasti itse lapsena samasta leffasta ja pidin niitä kristallikoruja hienoina.

Mä kävin jo heti sunnuntaina aleshoppailemassa Liinan kanssa, mä oon huomannut miten teen aina parhaat alelöydöt Menkkahaukasta (=H&M) niin, ettei muista kaupoista sitten oikein mitään enää mukaan tartukaan haha. Kuvien paidan ja farkut ostin sunnuntaina, tota paitaa katselin joskus talvemmalla mutta päädyin tilaamaan toisen vastaavan. Nyt oli kuitenkin pakko napata tuokin mukaan kun huomasin miten älyttömän mukavaa ja pehmeää materiaalia se on. Farkkuja testasin ihan sattumalta, mutta ne olivatkin just mun kokoa niin pituuden kuin leveydenkin puolesta ja niin mukavat päällä, ettei olisi halunnut ottaa pois. Tätä sattuu ihan todella harvoin mun kohdalla, joten oli aivan pakko kiikuttaa nämä viidentoista euron ihanuudet kassalle. Toki mukaan tarttui muutakin kivaa, mutta niitä näkyy sitten myöhemmin. :)




Mä olen tykästynyt kovasti tohon hassuun kampaukseen, taisin alkuun pitää sitä vaan kotona kun hiukset olivat likaiset tai muuten tiellä, mutta nyt oon välillä laittanut hiukset tuolla lailla ihan vaan huvin vuoksi. Toi on oikeastaan ihan kivan ja hauskan näköistä, en tosin malta odottaa sitäkään kun saan kaikki hiukset ihan kunnon ponnarille.

Malttamattomana kesäsäiden odottelijana oon hankkinut tänäkin vuonna rusketusta purkista. Oon löytänyt ehkä parhaan tuotteen ikinä, Kicksin oman vaahtoitseruskettavan. Aiemmin mulla on ollut käytössä saman merkin voidemainen itseruskettava, mutta tämä vaahto on ehdottomasti parempi. Väri on tosi luonnollinen eikä oranssi, ja kerralla saa ihan kunnon rusketuksen aikaan. Väri myös haalistuu nätisti eikä kuoriudu rumasti kuten monet muut, tasaisesti levittäminen on myös helppoa. Iso plussa myös tummasta karttaväristä, näkee tosi hyvin mihin on levittänyt mutta lähtee heti pesussa. Kesto on myös mun mielestä hyvä, kasvoihin tosin laitan useammin koska väri haalistuu niistä nopeiten. Hintakaan ei kirpaise, taisi muistaakseni olla jotain päälle kympin?

Ohhhoh kello on taas jo vaikka mitä, huomenna onkin koko päiväksi ohjelmaa, nyt hetki Orange Is The New Blackin kolmoskautta ja sitten nukkumaan! :)

No comments :

Post a Comment

Mini Rage Face Vendetta Smiley