Tuesday, July 14, 2015

Hamina

Viime viikonloppuna käytiin Kaislan kanssa Haminassa. Tuli kieltämättä edullinen reissu kun Onnibussilla matka maksoi vain viisi euroa henkilöltä ja takaisin päästiin kavereiden kyydillä, jotka oli ajamassa Helsinkiin seuraavana päivänä. Ei puuhailtu mitään sen ihmeempää, lähinnä istuttiin iltaa pienellä porukalla. Harmittelin illalla sitä miten tuli väsähdettyä niin aikaisin, mutta toisaalta seuraavana päivänä olo oli mitä mainioin kymmenen tunnin yöunien jälkeen. Mä myös uhmasin säätä ja kuljin hameessa, eipä sitä tosin niin kylmä ollutkaan, kuin näytti.

Ylin kuva tuli otettua ihan sattumalta, kävelin kamera kädessä ulkona etsien hyvää taustaa mun kuville kun Kaisla kyykistyi tutkimaan tuollaista kukkaa lähemmin. Mun mieleen iski heti visio ja pyysin Kaislaa pysymään hetken paikallaan kun säädin kameran asetuksia. Ei tarvinnut ottaa montaa kuvaa kun hyvä otos tuli, suurin työ tosin oli vasta edessä. Kuten muistakin kuvista huomaa, oon löytänyt ihan uusia ulottuvuuksia Gimpistä ja innostunut vähän tavallista enemmän leikkimään värien kanssa. Oon myös opetellut kamerasta uusia juttuja ja kuvannut todella paljon, kun vaan olis aikaa päivitell yhtä useasti. :D

Tuo vaaleanpunainen hame on ollut päällä paljon, se on ihanan ilmava ja kevyt. Mä olen aiemmin vierastanut vaaleanpunaisen ja vihreän yhdistelmää, mutta nyt uskaltauduin ja mun mielestä toimii hyvin. Valkoisen topin löysin viime kesän lopulla meiltä jostain laatikosta, en tiedä yhtään mistä se on tullut, mutta tykkään kovasti. Lisäksi nuo kirjailut ovat kiva yksityiskohta, sekä kaula-aukon ja helman reunukset. Myös eBayn sinivalkoinen ankkurikoru on ollut kovassa käytössä viimeaikoina.

No comments :

Post a Comment

Mini Rage Face Vendetta Smiley