Thursday, July 16, 2015

Kävin kerran Rajamäellä


Kävin jonkin aikaa sitten Rajamäellä, varmaan ensimmäistä kertaa sitten traumatisoivien koulu-uintien. Ei, mä en vaan voi ymmärtää miksi koulussa pakotetaan uimaan kun ei siitä kukaan tykkää, ainakaan ensimmäisten luokkien jälkeen.  Mutta joo, mun tarkoitus ei ollut tulla kritisoimaan koululiinkuntaa, vaan kertomaan siitä, kuinka kävin moikkaamassa Mikaelaa. Oli kieltämättä ihan mielenkiintoista vihdoin nähdä tuo hylätty viinatehdas, jonka seinää vasten ylempi kuva on otettu. Noita rakennuksia taidetaan nykyään käyttää varastoina, joten ihan täysin hylätystä paikasta ei kuitenkaan ole kyse. Tästä kuitenkin innostuttiin keskustelemaan siitä miten jännää olisi joskus käydä tutkimassa ihan oikeasti hylättyjä paikkoja. Mä olen monesti miettinyt asiaa aiemminkin, mutta suunnitelmat ovat aina kaatuneet joko autottomuuteen tai siihen ettei kavereita kiinnosta.



Mä olen tainnut puhua siitä kuinka mulla on kokoajan ohjelmaa, noh sama meno jatkuu edelleen enkä valita. Näin pitemmän päälle alkaa tosin huomata miten kaipaa välillä päiviä kun saa nukkua ja syödä hyvin sekä esimerkiksi siivota rauhassa. Huomenna on melkein tälläinen päivä, illalla tosin menen kaverin tupareihin, mutta tulen sieltä kotiin nukkumaan. Lauantaina sitten työkavereiden pippaloihin ja sunnuntaina tuttavan rippijuhliin, jotka onneksi ovat vasta iltapäivällä. Väsymys on taattu, mutta ei se mitään, töitä on vasta tiistaina joten kyllä sitä ehtii nukkua.

Mä muuten aloitin katsomaan Frendejä pari päivää sitten ja mua häiritsee ihan hitosti kaikki samankaltaisuuden How I Met Your Motherin kanssa. Tosin mä en yleensä katso komediasarjoja, joten ehkä näiden kahden samankaltaisuuden takia tykkään molemmista. Ja toisaalta mä nyt vertailen aina sarjoja ja elokuvia toisiinsa, koska oon nähnyt niitä niin paljon, enkä todellakaan aina edes pahalla. Se on vaan hauskaa kun huomaa, että esimerkiksi The Blacklistin kakkoskaudella on jakso, jossa pari kohtausta muistuttaa todella paljon Supernaturalia. :D

Mutta nyt taidan lähteä heittämään mun soijat maustumaan yöksi ja sitten nukkumaan, öitä ja hyvää viikonloppua!

No comments :

Post a Comment

Mini Rage Face Vendetta Smiley