Friday, July 3, 2015

Kukkamekko




Mulla on taas sellanen vaihe etten malta pysyä paikallani ollenkaan. Kotona käyn lähinnä nukkumassa, tai jos oleilen täällä enemmänkin niin todennäköisesti jonkun kaverin kanssa. En ole ehtinyt edes katsoa sarjoja ollenkaan niin paljon kuin ennen, mikä tosin on näin hyvillä kesäsäillä ihan vaan hyvä juttu.

Puhuin jonkin aikaa onnelisuudesta, se tunne ei ole kadonnut mihinkään vaan pikemminkin voimistunut. Mä huomaan välillä vain hymyileväni ilman syytä ja miettiväni sitä ihanaa elämä on. Tää tunne on itseasiassa aika samanlainen kuin ois rakastunut, ilman vaan sitä rakkauden kohdetta. Pidätte mua varmasti nyt ihan höpsönä, mutta kun en mä tiedä itsekään mistä tää tunne tulee. :D

Asiaan vaikuttaa varmaan se, että mulla on ensimmäistä kertaa yli vuoteen arki ja joku järjestys viikossa. Vaikka yleensä se ettei tee töitä tai opiskele, mielletään ihanteeksi, on se oikeasti pidemmän päälle aika masentavaa. Sitä tulee ajan myötä sellanen turha tunne, ettei ole osa oikein mitään, ettei tee mitään hyödyllistä.


Mulla on nyt ollut aika paljon kaikkea vaatehehkutusta viimeaikoina, mutta toi mekko. Katselin heti kun H&M julkaisi Coachella-mallistonsa, mutta en silloin viitsinyt maksaa siitä täyttä hintaa. Alennusmyynneissä kävi tämän kanssa samalla lailla kuin farkkujenkin, viimeinen kappale ja just mun kokoa. 12 € tästä ihanasta kesämekosta ei ollut hinta eikä mikään, tuon kanssa on myös mukavan kevyt olo kun soveltuu parhaiten käytettäväksi ilman rintsikoita. Sivun ja selän leikkaukset on sellaset, että liivit pilkottaisi semi paljon ja jotkut kanafileet ois näillä keleillä varmasti tosi inhottavat.

Tykkään kovasti miten mun duuni on pelkästään ulkona olemista, eilenkin olin ihan innoissani kun huomasin saaneeni rusketusrajat mun paidasta. Mä tykkään helteistä ja lämpimästä, joten mua ei haittaa yhtään hikoilla ulkona. Tosin mä voin pukeutua töihin tosi vapaasti, eri asia jos pitäisi käyttää jotain kuumaa työasua. Rannalle pitää kyllä päästä joku päivä, mutta tänään taidan tyytyä vaan omalla pihalla auringossa makoiluun ennen kuin lähden moikkaamaan kaveria Rajamäelle.


Nauttikaa tekin helteistä ja viettäkää kiva kesäpäivä! :)

4 comments :

  1. samis mekko ❤ käytin omaani valmistujaisissa ja vitsi miten kivalta se sunkin päällä näyttää :--) näemmä hyvin menee farkkutakin kanssa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo hei muistelinkin nähneeni ton sun blogissa ja kattelin sillon miten kivannäköinen mekko :) Ja niin menee, vielä just tollasen lyhyemmän mallisen kanssa.

      Delete
  2. Onpas se söpö mekko ja sopii käyttäjälleen tosi hyvin! : )

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley